Kemaliye Belediye Başkanı Erdem Atmaca, ilçe sakinleriyle bir araya gelerek istişarelerde bulunacak. “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” başlığı altında düzenlenecek programda, vatandaşların talep, öneri ve soruları ilk ağızdan dinlenecek.
İlçenin bugünü ve yarını üzerine yapılacak değerlendirmelerin merkezinde yer alacak olan etkinlikte, Kemaliye için atılacak yeni adımlar ele alınacak. Başkan Atmaca, tüm hemşehrilerini ilçe yönetimine doğrudan katılım sağlamaya ve fikirlerini paylaşmaya davet etti.
Program, 29 Haziran Pazartesi günü saat 14.00’te Cumhuriyet Meydanı’nda yapılacak.
Muhabir: Merve Kiraz



