Erzincan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Abdulhalim Ünalan, huzurevinde kalan yaşlılarla kahvaltı programında bir araya geldi.
Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, büyüklerle sohbet edilerek keyifli anlar paylaşıldı. Muhabbetin ve tebessümün eksik olmadığı programda, huzurevi sakinleriyle aynı sofrayı paylaşmanın mutluluğu yaşandı.
Etkinlik, hatıra fotoğraflarının çekilmesinin ardından sona erdi.
Muhabir: Yasemin Dülgeroglu




