Erzincanspor Kulübü, takımın ulaşım ihtiyaçlarını karşılamak üzere yeni otobüsünü hizmete aldı. Kulüp, sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda hem yeni aracı tanıttı hem de emeği geçenlere teşekkür etti.

Kulüp tarafından yapılan açıklamada, yönetimin desteklerine dikkat çekilerek şu ifadelere yer verildi:

Erzincanspor’da 8 Ayrılık: Kadroda Büyük Revizyon
Erzincanspor’da 8 Ayrılık: Kadroda Büyük Revizyon
İçeriği Görüntüle

“Takımımızın yeni otobüsü hazır. Geldiği günden beri büyük bir özveriyle hiçbir fedakârlıktan kaçınmayan başta başkanımız Sayın Alattin Yavuz Güneş’e ve tüm yönetim kurulumuza teşekkür ederiz.”

Edinilen bilgilere göre, Erzincanspor için yeni alınan ve kulüp renkleriyle giydirilen otobüsle şehir turu düzenlenecek. Yeni otobüs, gerçekleştirilecek bu tur ile birlikte ilk kez taraftarların beğenisine sunulmuş olacak.

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu