Sivas Cumhuriyet Üniversitesi tarafından düzenlenen “Anadolu’nun Mirası Soframda” yarışmasında Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü öğrencileri Çilek Karadeniz ve Rabia Şahin, “En İyi Anne Yemeği” kategorisinde birincilik elde etti.

Başarılı öğrenciler, kupalarıyla birlikte Kemaliye Belediye Başkanı Erdem Atmaca’yı ziyaret etti.

Eğitimde Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
Eğitimde Yeni Dönem Hazırlıkları Başladı
İçeriği Görüntüle

Anadolu mutfak kültürünü başarıyla temsil eden öğrenciler ve emeği geçen akademisyenler tebrik edildi.

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu