Başhekim Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, hastane bünyesindeki Kemoterapi Ünitesi ve Nükleer Tıp Birimi’ni ziyaret etti.

Ziyaret kapsamında birimlerde sunulan sağlık hizmetlerinin işleyişine dair değerlendirmelerde bulunan Kuyrukluyıldız, hastaların tedavi süreçlerinin takibi ve yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. İlgili birimlerdeki süreçlerin en iyi şekilde sürdürülmesi amacıyla personel ile görüş alışverişinde bulunuldu.

Refahiye Belediyesi’nden Konut Projesi (VİDEO)
Refahiye Belediyesi’nden Konut Projesi (VİDEO)
İçeriği Görüntüle

Kuyrukluyıldız, ziyaret sırasında tedavi gören hastalarla bir araya gelerek geçmiş olsun dileklerini iletti. Hasta yakınlarıyla da görüşen Başhekim, tedavi sürecindeki aile desteğine dair paylaşımlarda bulundu.

Ziyaret, hastane birimlerindeki hizmet akışının yerinde incelenmesi ve hasta etkileşimi ile tamamlandı.

Muhabir: Merve Kiraz