Erzincan'da bulunan Pir-i Sami ve Pir-i Muhammet Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) yurtlarında kalan üniversite öğrencileri için gönül buluşması programı düzenlendi. Programa İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, İl Müftü Yardımcıları Medet Şahin ve Rahmi Elen, İl Vaizi İsmail Albayrak ile yurtlarda görev yapan manevi danışmanlar katıldı.
İkramların ardından öğrencilerle samimi bir sohbet gerçekleştiren İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, konuşmasında gençliğin önemine, güçlü sosyal ilişkilerin değerine ve manevi gelişimin hayatın her dönemindeki yerine dikkat çekti. Öğrencilere eğitim ve yaşam yolculuklarında fayda sağlayacak tavsiyelerde bulundu.
Anadolu'nun farklı şehirlerinden ve çeşitli ülkelerden yaklaşık 40 öğrencinin katıldığı programda gençler, din görevlileriyle tanışma ve sohbet etme fırsatı buldu. Sıcak ve samimi bir ortamda geçen buluşma, hayırseverlere yapılan duaların ardından sona erdi.
Program sonunda organizasyonda emeği geçenlere ve katkı sunan hayırseverlere teşekkür edilirken, üniversite öğrencilerine eğitim hayatlarında başarı temennisinde bulunuldu.




