Erzincan'da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir şekilde yönetilmesine yönelik çalışmalar, İl Su Kurulu Toplantısı'nda ele alındı.
Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya, İl Tarım ve Orman Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.
Toplantıda, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve DSİ 82. Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar sunumlarla kurul üyelerine aktarıldı. Kurumlar tarafından hayata geçirilen projeler ve devam eden çalışmalar hakkında kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.
Ayrıca, geçtiğimiz yıl İl Su Kurulu'nda alınan kararlar doğrultusunda yürütülen faaliyetler gözden geçirilirken, su kaynaklarının korunması ve gelecek nesillere sağlıklı şekilde aktarılması amacıyla izlenecek yeni yol haritası üzerinde görüş alışverişinde bulunuldu.
Toplantıda, suyun korunmasının sadece bugünün değil, geleceğin de en önemli sorumluluklarından biri olduğu vurgulanırken, kurumlar arası iş birliği ve ortak akıl anlayışıyla yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceği ifade edildi.




