24 Erzincanspor Kulübü, yeni sezon hazırlıkları kapsamında kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. 24 Erzincanspor, yaptığı son transferlerle üç oyuncuyu renklerine bağladı.
Kulüp; Yalçın Eycan Kaya, Serhat Enes Çalışan ve Muhammet Enes Gök ile anlaşmaya vardı.
Yapılan açıklamada, yeni oyunculara başarı dileklerinde bulunularak, transferlerin kulüp için hayırlı olması temenni edildi.
Muhabir: Merve Kiraz




