Yeni sezon öncesi kadro planlamasını sürdüren Erzincanspor, geçtiğimiz sezon takım forması giyen 8 futbolcuyla yollarını ayırdığını duyurdu. Kırmızı-siyahlı ekipte transfer hareketliliği devam ederken, bir yandan yeni isimler kadroya dahil edilirken bir yandan da ayrılıklar peş peşe geliyor.
Kulüpten yapılan açıklamada, takımdan ayrılan futbolculara emekleri için teşekkür edildi.
Takımdan Ayrılan İsimler Şöyle:
Ali Türkan, Ercan Yazıcı, Yunus Emre Kırdal, Rıdvan Türker, Ahmet Can Arık, Batuhan Artarslan, Kubilay Akyüz ve Ahmet Dereli.
Erzincanspor’un sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda şu ifadeler yer aldı:
"Bu arma için mücadele eden, sahada terinin son damlasına kadar savaşan tüm futbolcularımıza teşekkür ederiz.
Kulübümüze kattığınız emek ve fedakarlıklar için minnettarız.
Yeni yolculuğunuzda başarılar diliyoruz.
Teşekkürler."
Kadro yapılanmasını sürdüren Erzincanspor’un, yeni sezon öncesi transfer çalışmalarına hız kesmeden devam etmesi bekleniyor.





