Erzincan’ın Kemaliye ilçesine bağlı Toybelen Köyü Kırkgöz Mevkii’nde her yıl geleneksel olarak düzenlenen Şükür ve Buluşma Programı gerçekleştirildi.
Programa Kemaliye Kaymakamı Emirhan Arıkan, Kıdemli Cumhuriyet Savcısı Sn. Dilşah Taşçı, Hâkim Sn. Nisanur Ekmekçi Akbulut ve ilçe kurum amirleri katıldı.
Bölgenin su kaynaklarının bolluğu ve bereketinin devamı için düzenlenen programda şükür kurbanı kesilerek dualar edildi.
Asırlardır sürdürülen gelenek kapsamında vatandaşlarla bir araya gelinerek birlik, beraberlik ve dayanışma duyguları pekiştirildi. Kaymakam Arıkan, programın düzenlenmesinde emeği geçenlere ve katılım sağlayan vatandaşlara teşekkür etti.
Muhabir: Yasemin Dülgeroglu





