Valilik ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti iş birliğiyle hayata geçirilen, il genelindeki okullarda iyilik hareketini bir yaşam biçimine dönüştürmeyi hedefleyen "Erzincan Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi" düzenlenen kapanış ve ödül töreniyle tamamlandı.
Müftülük Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen programa; Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, protokol üyeleri, birim amirleri, öğretmenler ve çok sayıda öğrenci katıldı.
28 Bin Öğrenci İyilik Hareketinde Buluştu
İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ve Yeşilay Erzincan Şubesi koordinasyonunda yürütülen proje, kapsamıyla dikkat çekti. İl genelinde toplam 105 okul, 1.043 şube ve 28.804 öğrencinin dahil olduğu lig, haftalık temalarla öğrencilerin enerjilerini olumlu davranışlara yönlendirmeyi amaçladı. Proje, okuldan başlayarak aile, mahalle ve sokaklara yayılan bir davranış değişimi modeli olarak tasarlandı.
"İyilik Şehrin Her Yerine Yayıldı"
Törende katılımcılara hitap eden Vali Hamza Aydoğdu, projenin önemine vurgu yaparak, "Bu proje ile öğrencilerimizin enerjisini olumlu davranışlara yönlendiren, haftalık temalarla ilerleyen ve okuldan başlayıp aileye, mahalleye, sokaklara yayılan davranış değişiklikleri oluşturmayı amaçladık. Sağlıklı Yaşam ve İyilik Ligi gençlerimize güzel davranışları göstermesi ve kazandırması açısından çok önemli" ifadelerini kullandı.
Erzincan’ın birlik ve beraberliğin şehri olduğunu belirten Aydoğdu, projeye katkı sağlayan Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç'e, hayırseverler Emin Tan ve Engin Doğan'a, idareci ve eğitimcilere teşekkürlerini iletti.
Başarıya Belge, Dereceye Girenlere Ödül
Konuşmaların ardından, projenin yürütülmesinde üstün gayret gösteren Vali Yardımcıları Mehmet Emre Canpolat ve Hüseyin Aydın, İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, Gençlik ve Spor İl Müdürü Fatih Çöpür, Yeşilay Erzincan Şubesi Başkanı Bilal Selçuk ve görevli personellere başarı belgeleri takdim edildi.
Tören, ilkokul, ortaokul ve lise kategorilerinde dereceye girerek ligi ilk üç sırada tamamlayan okullara ödüllerinin Vali Hamza Aydoğdu ve Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç tarafından verilmesiyle sona erdi.





