2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Erzincan’ın İzzetpaşa Mahallesi’nde geleneksel karne ödüllendirme etkinliği gerçekleştirildi. İzzetpaşa Mahallesi Muhtarı Mehmet Yeter öncülüğünde düzenlenen etkinlikte, başarılı ve örnek davranışlar sergileyen öğrenciler çeşitli hediyelerle ödüllendirildi.
2009 yılından bu yana aralıksız olarak sürdürülen uygulama kapsamında yalnızca İzzetpaşa Mahallesi’nde değil, çevre mahallelerde yaşayan öğrenciler de unutulmadı. Okulda öğretmenlerinin sözünü dinleyen, evde anne ve babalarına saygılı davranan, çevre temizliğine özen gösteren ve eğitim hayatında başarılı olan öğrenciler için düzenlenen etkinlikte çocukların karne sevinci hediyelerle taçlandırıldı.
Öğrencilerin hem akademik başarılarını hem de toplumsal sorumluluk bilincini teşvik etmeyi amaçladıklarını belirten İzzetpaşa Mahallesi Muhtarı Mehmet Yeter, geleceğin teminatı olan çocukların desteklenmesinin büyük önem taşıdığını ifade etti.
Etkinlikte öğrenciler ve aileleri büyük mutluluk yaşarken, mahallede gelenek haline gelen ödüllendirme programının önümüzdeki yıllarda da devam edeceği belirtildi.




