Kemah Kaymakamı Resul Tutay, bu yıl 48’incisi düzenlenen Kemah Köyleri Dostluk Turnuvası Final Programı’na katıldı.

Büyük bir heyecan ve coşku içerisinde gerçekleşen final müsabakasını takip eden Kaymakam Tutay, turnuvada mücadele eden tüm takımları tebrik ederek sporun birleştirici gücüne vurgu yaptı.

Fırıncı Cinayeti Hükümlüsü Cezaevinde İntihar Etti
Fırıncı Cinayeti Hükümlüsü Cezaevinde İntihar Etti
İçeriği Görüntüle

Final karşılaşmasının ardından düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takımlara kupa ve madalyaları takdim edildi. Turnuvanın şampiyonu olan Koçkaspor takımını tebrik eden Kaymakam Tutay, organizasyonun gerçekleşmesinde emeği geçenlere teşekkür ederek tüm sporculara başarılar diledi.

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu