19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Kemaliye’de anlamlı bir etkinlik düzenlendi.

Dün akşam saat 21.00’de Osman Nuri Akın KYK Yurdu halı sahasında kız öğrenciler arasında futbol müsabakası gerçekleştirildi.

Karşılaşmayı Kemaliye Belediye Başkanı ile Dilşah Taşçı da izleyerek gençlerin heyecanına ortak oldu.

Erzincan’da Cirit Heyecanı Başlıyor: 5 Takım Mücadele Edecek
Erzincan’da Cirit Heyecanı Başlıyor: 5 Takım Mücadele Edecek
İçeriği Görüntüle

Sahada sergilenen mücadele, azim ve takım ruhu izleyicilerden takdir toplarken, 19 Mayıs’ın ruhuna uygun şekilde sporun ve gençliğin enerjisi hep birlikte yaşandı.

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu