Orman Genel Müdürlüğü tarafından orman varlığının korunmasına yönelik toplumsal bilincin artırılması amacıyla Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi bünyesinde Orman Kulübü kuruldu. Kulüp kapsamında öğrencilere çevre bilinci kazandırmak ve ormancılık faaliyetlerine gençlerin katılımını sağlamak hedefleniyor.

Binali Yıldırım ve Erzincan Protokolü, Adem Başsoy’u Son Yolculuğuna Uğurladı
Binali Yıldırım ve Erzincan Protokolü, Adem Başsoy’u Son Yolculuğuna Uğurladı
İçeriği Görüntüle

Üniversite kampüsünde ayrıca Erzincan Orman İşletme Müdürlüğü tarafından tanıtım standı açılarak öğrencilere ormancılık faaliyetleri ve orman yangınlarına karşı alınması gereken önlemler hakkında bilgilendirme yapıldı.

Stantta kulübün amaçları ve planlanan etkinlikler öğrencilere aktarılırken, yeni üyelerin katılımı için de tanıtım çalışmaları gerçekleştirildi.

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu