Yaz aylarının gelmesi ve orman yangınları riskinin artmasıyla birlikte Erzincan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü vatandaşlara önemli bir uyarıda bulundu.

Orman Genel Müdürlüğü’nün “sedir kışı geçirdi yazı da geçirsin sebep olma” sloganını sosyal medya hesaplarından paylaşan müdürlük, orman yangınlarına karşı dikkatli olunması gerektiğini hatırlattı.

EBYÜ’nün Kalite Süreci Masaya Yatırıldı
EBYÜ’nün Kalite Süreci Masaya Yatırıldı
İçeriği Görüntüle

Müdürlük tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Sedir ağaçları asırlardır bu topraklarda. Onlar kışı atlattı, bırakın yazı da yaşasınlar. Ormanlarımıza sahip çıkalım, geleceğimizi küle çevirmeyelim. Yeşil Vatan yanmasın.”

Muhabir: Yasemin Dülgeroglu