Otlukbeli’nde görev süresini tamamlayan Kaymakam İbrahim Gökçe, veda mesajıyla ilçe sakinlerine duygusal anlar yaşattı.
Mülki İdare Amirleri Kararnamesi ile görev yeri değiştirilen Otlukbeli Kaymakamı İbrahim Gökçe, Denizli’nin Kale ilçesine atandı. Görev süresi boyunca ilçe halkıyla kurduğu gönül bağıyla dikkat çeken Gökçe, ayrılık vakti geldiğinde veda mesajıyla Otlukbelili hemşehrilerine seslendi.
İlçe halkının samimiyetine vurgu yapan Gökçe, veda açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"Bugün sizlere veda ederken kelimelerin yetersiz kaldığı bir duygu yoğunluğu içerisindeyim. Göreve ilk başladığım gün büyük bir heyecanla adım attığım Otlukbeli’nden, bugün gönlümde silinmeyecek hatıralar ve unutulmayacak dostluklarla ayrılıyorum. Görev sürem boyunca bizlere rehberlik eden Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu’ya şükranlarımı arz ediyorum. Onun insanı merkeze alan yönetim anlayışı, bizlere her zaman örnek olmuştur."
"Makamlar Gelip Geçicidir"
Görev süresindeki hizmetlerden ziyade kurulan dostluklara önem verdiğini belirten Gökçe, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Bugün geriye dönüp baktığımda tamamlanan projelerden, yapılan hizmetlerden daha çok; kurulan dostlukları, paylaşılan muhabbetleri ve alınan hayır dualarını görüyorum. Makamlar gelip geçicidir; ancak gönüllerde bırakılan izler kalıcıdır. Sizler beni bağrınıza bastınız, evlerinize misafir ettiniz, sofralarınızı paylaştınız. Sizlerden helallik istiyorum. Benden yana varsa hakkım, sonuna kadar helal olsun."
Birlikte mesai harcadığı kurum amirlerine, muhtarlara ve sivil toplum kuruluşlarına da teşekkür eden İbrahim Gökçe, Otlukbeli’nden ayrılsa da kalbinin bir parçasının burada kalacağını ifade ederek görevine veda etti.




